maaikekerkhof.reismee.nl

Voorbereiding Guatemala

Ik ben net terug van een geweldige "studie"reis Berlijn en de volgende reis staat al weer op de planning. Ik heb nu één hele dag om mijn tas in te pakken voor Guatemala waar ik 5 maanden stage zal gaan lopen bij La Casa de Los Tiempos. Ik probeer al mijn spullen en een backpack te stoppen, omdat ik de laatste 3 weken nog ga backpacken met mijn zusje door Belize en Guatemala. Het bedrijfje waar ik stage ga lopen wil de cultuur van Guatemala aan toeristen laten zien. Ze hebben een bioscoop, een winkel met geïmporteerde producten en verschillende toeristische diensten.

Ik heb er heel veel zin in. Maar voordat ik 14 weken stage ga lopen in een Spaanstalig land moet ik dit eerst nog leren te spreken. Ik volg de eerste 3 weken in Guatemala Spaanse les en hoop hiermee voldoende uit te voeten te kunnen komen. Gelukkig heb ik nog wel een hulplijn voor noodgevallen die mijn Spaans kan vertalen ;p

Vrijdag 24 april om 17:00 uur vlieg ik en kom pas 14 september terug!!

Vemos en cinco meses!

Reacties

Reacties

Nicole

Jij gaat de hele wereld over ;) veel plezier, goeie reis en succes met je stage en Spaans!!

Liefs Nicole je nichtje

nico van den heuvel

veel succes en een goeie stage, ik lees wel wat je allemaal gaat doen daar, groetjes en een dikke kus van mij.

Tzeitel

(Heb je site al gevonden ;p)

Een goede reis en heel veel plezier!!!
Geniet van alle leuke, mooie en bijzondere momenten. Een ervaring om nooit meer te vergeten...
Ik lees wel hoe het je vergaat

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!